הנסיעה הכי פופולרית לצפון בישראל היא נסיעה לחרמון בעיקר בחורף הקצר שלנו. ימי השלג שלנו כל כך קצרים שאנשים פשוט חייבים לתפוס את ימי השלג הנדירים ולנסוע מיד כאשר מזדמן להם. יש כמה דרכים לבלות בנסיעה לחרמון כדי ליהנות מהשלג, ויש כמה עצות שכדאי לכם להקשיב להן כדי להבטיח שהטיול שלכם יהיה נעים ככל האפשר ויחסוך לכם כמה שיותר זמן המתנה בפקקים בדרך לבנות את איש השלג שלכם.

רוצים למצוא וילה ברגע האחרון? לרשותכם וילות פנויות באתר וילה WOW כנסו והזמינו וילה בדרככם לחרמון.

אל תיסעו ברכב שלכם בשום פנים ואופן

זה נשמע מסחרי מדי אבל זה נכון – הפקקים בדרך לאתר החרמון אדירים, ממושכים, ארוכים ומשתהים בהם שעות רבות עד כדי כך שלא נותר לכם זמן לבלות באתר עצמו. קחו בחשבון שיש גם צורך למצוא מקום חניה ואם לא תחנו קרוב לשערים, כך שתצטרכו ללכת ברגל המון זמן אחרי המתנה של שעות וזה יעצבן את כולם ויגרום לכם לסבול מרגליים קפואות, מה שיפגע בהנאה. תנו למישהו אחר לקחת אתכם עד שם, להוריד אתכם בשער ולאסוף אתכם בחזרה. נכון  שנשמע לכם כבר כאילו חסכתם לפחות שלוש שעות והליכה מקפיאת עצמות?

תכננו את הנסיעה עם איש הסעות לחרמון מנוסה

אתם לא היחידים שמתחשק להם לנסוע לחרמון בשבועיים היחידים בשנה שבהם יש מספיק שלג כדי להראות לילדים ואפילו לנסות שיעור סקי למתחילים. נכון  ששוכרים מגלשות או מביאים אחת מהבית, אבל עדיין לא תהיו שם לבד לא משנה איזה בילוי אתם רוצים לבלות בחרמון, בין אם לעלות ברכבל למעלה ולצפות בנוף או רק ללמד את הילדים איך נראה שלג. איש הסעות לחרמון מנוסה ימליץ לכם מתי לנסוע, מתי לצאת, ואיך לעשות את זה נכון שם. הוא הרי מכיר את הגלים של הביקוש ושל הזמן הממוצע שאנשים מבלים בכל תחנה שם.

קחו אתכם מספיק כסף מזומן, ציוד ואוכל

לא רק לשלם לנהג ולאתר, אלא גם לשלוט בכמויות של הכסף שתוציאו באתר. ידוע שאתר החרמון יקר מאוד בגלל העונה הקצרה שיש לשלג, ולכן המחירים של כל דבר יקרים מאוד שם. אם אתם רוצים להביא מהבית אוכל, ציוד לבישול שם בשטח, ציוד גלישה ומשחקים שמתאימים לשלג, גם לזה תצטרכו לשכור רכב מתאים והתייעצו עם נהג ההסעה שלכם לחרמון איך לשלב זאת בטיול ולהיעזר בו לצורך כך.

התייעצו עם הנהג שלכם מה עוד כדאי לעשות באזור

הנהג שלכם, אם בחרתם נכון והוא מקומי או מי שמכיר את האזור כמו את כף ידו, יוכל לייעץ לכם בנוגע לאטרקציות מקומיות שתוכלו לבקר בהן ולא רק בחרמון. הרי בדרך לחרמון יש גם מסעדות מעולות בכפרי הדרוזים או במצפי בגליל או ביישובי הגולן, יש אטרקציות נוספות שאפשר לבקר בהן, והכי חשוב – כדאי תמיד להכין חלופה למקרה שיהיה עומס בלתי צפוי ולא תוכלו להגיע כלל לאתר עצמו, וגם כאן הנהג יוכל לייעץ לכם בשמחה.