בוודאי ראיתם אנשים שהצליחו למצוא לעצמם דרך אחרת וכדאית יורת ליהנות מנופש כמו אנשים שיש להם המון כסף, או לפחות הבינו איך לתכנן חופשה שתהיה מפנקת מאוד. נופש VIP מתחיל עם הסעה VIP, כך שאינכם צריכים לדאוג לשום דבר מלבד להופיע לחופשה והנהגים יעשו את כל העבודה כך, תוכלו לקבל הסעה מהבית ליעד החופשה, בארץ או בחו"ל כמובן. אבל גם כאן בארץ תוכלו למצוא את האפשרויות האלה של חברות הסעה שמעניקות שירותי VIP לכל מטרה, ובעיקר לנופש. ההרגלים האלה ממכרים לטובה ואחרי שתתנסו בהם לא תרצו לעבור שום חופשה ללא הסעה פרטית שנצמדת אליכם לכל התקופה.

יצאתם לנופש? הזמינו וילת אירוח בזול, כנסו לאתר וילות היוקרה:


http://www.Hayokra.co.il

לוקסוס פירושו נוחות

הנוחות אינה מתבטאת רק בכך שיש לכם נהג צמוד. גם לכלי הרכב יש תפקיד מאוד חשוב בהפיכת הנופש שלכם מנופש סתם לחופשה מאוד אקסקלוסיבית. הרכב לא חייב להיות לימוזינה, כמובן, אבל רכב מאובזר ומצויד במושבים רכים ונוחים מאוד, שמור היטב נקי וריחני ומאפשר לכם לשבת בנחת ובנינוחות במקום מרווח שמאפשר לכם להישען לאחור כמו שצריך, למתוח רגליים ולהניח את המטען שלכם בנוחות לא על הברכיים שלכם או ממש מעל הראש, זהו רכב VIP לחופשת VIP. נופש כזה מאפשר לכם להרגיש בדיוק כמו שמרגישים תיירים שרוצים להרשות לעצמם חופשה שבה הם נוסעים מבלי לחטוף כאבי גב או להתקמט מרוב טלטולי הדרך. זהו רכב איכותי ומתוחזק היטב, מפור ונראה מצוין בדיוק כמו שהוא מאשר לכם נסיעה רכה וחלקה בכל אתר בארץ.

נסיעות מכובדות יותר לכל מקום

חופשת VIP מחייבת גם הופעה מכובדת ואלגנטית יותר לכל מקום. אפשר להגיע לכל מקום בכמה דרכים, כשהדרך המפוארת של הסעה VIP לא רק נראית טוב ותר, אלא גם משאירה אתכם ביעד שלכם כשאתם נינוחים יותר. הנסיעה למקום כזה מצביעה על מי שאתם ואם אתם רוצים לשוות לחופשה שלכם נופך יותר יוקרתי רק הסעה VIP ברכב מפואר שכזה ייתנו לכם את הרושם שאתם מבקשים. אתם יכולים לנסוע לכל מקום בארץ בליווי המדריך הצמוד שלכם שמסיע אתכם, מלווה אישית גם בייעוץ ובטיפים כאשר נחוץ לכם מידע נוסף, והוא גם זה שדואג להיות העוזר שלכם אם נחוץ לכם ליווי אישי לעזור לכם עם המטען או עם הציוד וההתמקמות במקום כלשהו.

הסעה VIP גם לישראלים ולא רק לתיירים

אין ספק שזה נראה אחר, בנסיעות כאלה לנופש ממושך שבהן נהנים משירותי הסעה VIP, משום שאין ספק שנופש כזה הוא הרבה יותר נוח. אפשר לתכנן מסלולים עם הנהג המנוסה שמכיר את כל הסודות הקטנים שהופכים כל טיול למוצלח מאוד, והוא גם דיסקרטי מאוד ויכול לאפשר לכם ליהנות מחופשת פרטית בכל מקום כשאם שומרים על הפרטיות שלכם מפני אורחים אחרים. הוא יודע לקחת אתכם למקומות אקסקלוסיביים ומיוחדים והוא יכול לעדכן אכם במידע על מקומות חדשים שכדאי לכם לדגום בחופשה היוקרתית שלכם.