אופנועים וקטנועים הם כלי רכב מבוקשים ופופולריים ממגוון סיבות. הם חסכוניים בדלק, נוחים לשימוש והם כמעט חסינים לחלוטין בפני פקקים. עם זאת, הכלים החשופים והבלתי יציבים מביאים עמם סכנות רבות. רוב הרכבים הדו גלגליים יורדים מהכביש כתוצאה מתאונות דרכים המוציאים אותם מכלל שימוש. פעמים רבות לאחר תאונת דרכים, נשאר האופנוע המרוסק בשטח או מושלך לצד הדרך. גרוטאת המתכת עשויה להישאר במקום לתקופה ארוכה ולגרום לנזק סביבתי. על מנת להימנע מכך, יש לשלוח את האופנוע למגרש לפירוק רכבים.

קונה רכבים לפירוק – אופנועים גם נכנסים לסטטיסטיקה

תופעת הרכבים הנטושים היא רחבה מאוד ומהווה משבר של ממש. כמות גרוטאות המתכת הנשלחת למחזור היא רק חלקיק זעיר מכמות הפסולת המתכתית המצטברת בכל אזורי הארץ מדי שנה. לגרוטאות הנערמות עשויות להיות השפעות קשות על הסביבה ולפגוע בחי ובצומח. בקצב יוצא הדופן בו מתחלפים רכבים, הרכבים הדו גלגליים לא טומנים גם הם את ידם בצלחת וגוויות מתכת דו גלגליות רבות מושלכות ומחלידות בצדי הדרכים. למפגע הסביבתי קיים פתרון מסודר ואחראי – פירוק רכבים.
המומחה בתחום גרר איתי קונה רכבים לפירוק מספר לנו קצת

גרר איתי פירוק רכבים

גרר איתי קונה רכבים לפירוק מכל סוג – בתמונה גרירת משאית לפירוק מהמרכז לצפון

טיפים מובילים איך שומרים על איכות הסביבה וגם ניתן להרוויח כמה שקלים על הדרך,

פירוק רכבים חיוני להגנה על הסביבה

מסירת קטנוע או אופנוע לפירוק רכבים לאחר תאונה הוא מעשה חיוני אשר יספק יתרונות סביבתיים חשובים ביותר.

חומרי גלם נוחים

תעשיות רבות נהנות מחומרי גלם נוחים לעיבוד וחסכוניים כתוצאה מפירוק רכבים. לייצור גומי, זכוכית, מתכת ותוספי דלק שונים, משמש פירוק רכבים כמקור משמעותי לחומרי גלם ממוחזרים.
לרב נראה חומרים ממוחזרים כגון מצברים , שלד הרכב ועוד

נוף בטוח ונטול זיהום

כל רכב שנשלח לפירוק רכבים מוסר משטחים פתוחים וצדי הדרכים. משמעות הדבר הוא נוף נקי ובטוח יותר המאפשר ליהנות מהמבואות הירוקות של הארץ ולהימנע מסכנות מיותרות.

חיסכון אנרגטי משמעותי

עיבוד רכיבי מתכת ממוחזרים הוא חסכוני מאוד באנרגיה ויעיל בהרבה מעבודה עם חומר גלם לא מעובד. על ידי החיסכון בצריכת האנרגיה, ניתן להפחית באופן משמעותי את מדדי זיהום האוויר המופקים בתהליך ייצור האנרגיה ותהליך ייצור המוצר היעיל יותר.

הפחתת העומס על משאבי הטבע

תהליכי ייצור דורשים חומרי גלם אשר מגיעים ממקורות טבעיים. על מנת לאסוף, לכרות ולעבד את חומרי הגלם השונים, נעשות פעולות אגרסיביות ומזהמות באזורים רבים ברחבי העולם בו ישנם מרבצים עשירים של מחצבים ומינרלים מבוקשים לתעשיות השונות. על ידי שימוש בחומרים ממוחזרים, מופחת היקף הכרייה והלחץ על משאבי הטבע פוחת.

האופנוע התרסק? יש להיפטר ממנו בצורה מסודרת

סוחר הקונה רכבים לפירוק יסייע לך להיפטר מכל רכב דו גלגלי אשר יצא מכלל שימוש ולפנותו בצורה מסודרת. במקום לאפשר לו להחליד בשטח, ניתן יהיה למחזרו על כל חלקיו ולחסוך נזקים סביבתיים וכסף רב שעלול להיגבות עבור הוצאות גרירה, קנסות והוצאות רישוי. משאבי הטבע העולמיים והארציים, הרשויות המקומיות הנאבקות בתופעת הגרוטאות והכיס שלך יודו לך על הצעד המבורך.

זקוקים לייעוץ מקצועי בתחום פירוק רכבים? אתם מוזמנים לבקר באתר גרר איתי אשר מספק שירותי קניית רכבים לפירוק בכל חלקי הארץ, ניתן למכור את כל סוגי הרכבים, אוטובוסים,קטנועים,אופנועים, טרקטורונים, רכבים מכל סוג ועוד!

גרר איתי לוגו