עונת הנסיעות והטיולים של ישראלים בארץ ובעולם בנויה על תקופות שיא – בעיקר כאשר יש חופשות וחגים. מדובר על יולי ואוגוסט, כאשר הילדים בחופשה מבית הספר ועל החגים הכוללים ימי חופשה רבים במשק – ראש השנה, סוכות ופסח. בנוסף, יש פיק קטן בתקופת הכריסמס של ישראלים שאוהבים לטוס ליעדים שונים באירופה ולראות את חגיגות חג המולד.

הסעות מסודרות לשדה התעופה

כאשר מתכננים חופשה בחו"ל יש כמה אתגרים שעומדים בפניכם – חלקם גדולים וחלקם קטנים. האתגרים המרכזיים שעומדים בפניכם לאחר בחירת היעד והנחה שלא רכשתם חופשה מוכנה מחברת נסיעות, הם תכנון המסלול, האטרקציות במהלך ימי החופשה, התניידות בחופשה, השגת המחירים הטובים והמתאימים ביותר עבורכם וכמובן הגעה לשדה התעופה.

לא אחת אנחנו נתקלים בהמראות בשעות לא נוחות בכלל מוקדם בבוקר או לפנות בוקר, דבר שדורש מכם הגעה לא סטנדרטית לשדה. ולכן, מומלץ לקחת שירות של הסעות לנתב"ג, במיוחד כאשר מדובר בקבוצה גדולה של חברים או בני משפחה המתכננים לטוס ביחד. הסעות לנתב"ג מיעד מסוים או עם איסוף מכמה יעדים יכולה להקל, במיוחד על ההתניידות הכוללת ילדים קטנים ומזוודות.

התניידות פשוטה בחו"ל

ומה לגבי ההתניידות בחו"ל? תחבורה ציבורית היא פתרון נוח וקליל, אך רק במידה שמדובר ביעדים עם מערכת תחבורה ציבורית נוחה דוגמת ניו יורק, אמסטרדם, ברצלונה, מדריד וכו'. הבנתם את הרמז – מדובר בערים מרכזיות, אטרקטיביות ומוכרות. מה לגבי אזור גארדה בצפון איטליה? הרי הדולומיטים? מה לגבי האזורים השונים בכרתים ואיי יוון? לא תמיד יש תנאים משתלמים ומתאימים לתחבורה ציבורית והרי לא תירצו להיגרר שעות בדרכים עם רכבות והחלפות אוטובוסים.

תמיד יש פתרון של הסעות בחו"ל ושאטלים, אך לרוב מדובר בהעברות מהשדה ואליו. ולרוב אלה גם מחירים לא אטרקטיביים. אם הטיול שלכם כולל נסיעה ומרחקים שיש לגמוע, הרי שעדיף לקחת שירות של השכרת רכב בחו"ל. בנושא הזה של רכב פרטי בחו"ל, ההיצע הוא עצום. ברחבי העולם יש מאות חברות של השכרת רכבים, המאפשרות מגוון רחב של רכבים, דגמים ומסלולי השכרה.

איך יוצאים מהפלונטר הזה? פשוט מחליטים מראש לעבוד עם מנוע של השוואת מחירי השכרת רכבים בחול. בוחרים את תחנת האיסוף (לרוב מתבצע בשדה התעופה, אך זה תלוי במסלול שלכם), תחנת ההחזרה, סוג הרכב המתאים לכם (משפחתי, גדול, קטן וכו') ואז נחשפים למגוון מחירים ויכולים לבחור את הדיל המתאים ביותר עבורכם ממגוון החברות המובילות בתחום.

פטנט השוואת המחירים מאפשר לכל אחד לעבור את החופשה בקלות וזה הטרנד הנפוץ ביותר בעולם טכנולוגיות התיירות. יש לכם אפשרות להשוות מחירים בין בתי מלון, מחירי טיסות וכו'.

אל תחכו לרגע האחרון

בעולם התיירות יש אמרה לא מבוססת שכדאי לחכות לדקה ה-90. ובכן, אם אתם מתכננים נסיעה באחת מתקופות השיא של עולם התיירות, אז אל תעשו את זה. להיפך, תכננו מראש. הזמינו מראש רכבים, טיסות, מלונות ואפילו כרטיסים לאטרקציות. אחרת אתם עלולים להיתקע עם מלונות פחות טובים, טיסות יקרות וכדומה.