לנהל ולהיות אחראים על קבוצה זו לא משימה מאוד פשוטה וכל מי שניסה לעשות זאת יוכל להעיד על כך. זה לא משנה אם מדובר על צוות העובדים שלכם או על קבוצה של מדריכים שאתם אחראים על פעילותם, כי בכל מקרה יש מקום להתייחס גם לגיבוש של הקבוצות. קבוצה טובה היא קבוצה שהאנשים בה משתפים פעולה בינם לבין עצמם שכן זו הדרך הכי טובה שיש להבטיח שהתוצאה הסופית תהיה פעילות מוצלחת. עם זאת, מאיפה באמת מתחילים והאם הקבוצה הופכת להיות מגובשת ככה סתם? התשובה היא בדרך כלל שלילית ולכן ימי כיף לקבוצות זה חלק ממה שכדאי להשקיע בו. ימי כיף לקבוצות יכולים להוציא את חברי הקבוצה מהסביבה הטבעית שלהם, לקחת אותם לשטח ולאפשר להם לעבור חוויות שונות שבחיי היום יום אין להן בכלל מקום. לכן תוכלו להיות בטוחים שאם תארגנו את יום הפעילות הקרוב בצורה מוצלחת, הרי שהתוצאה הסופית תהיה טובה.

בחירת הפעילויות ליום הכיף

ימי כיף לקבוצות דורשים מאיתנו, לפני הכול, תכנון קפדני. זה אומר שצריך לבחור את המקום שאליו נוסעים ואת התאריך אך לא בכך די. כלומר, בפועל צריך גם לדאוג לעניינים לוגיסטיים שונים כמו השאלה איך נגיע למקום, האם יום הכיף יכלול גם לינה בשטח ומה נאכל. מה שבאמת דורש מאיתנו מחשבה כאשר אנחנו מנסים להפיק ימי כיף לקבוצות זו השאלה איזה פעילויות כדאי לשלב בחגיגה. כלומר, האם כדאי לקחת את הקבוצה לפעילויות ODT שונות? האם כדאי לקחת את חברי הקבוצה לטיול הליכה? או אולי לרכיבה על סוסים? האם פעילות אקסטרים כמו סנפלינג זו הבחירה המתאימה יותר? יש אפשרות גם לצאת עם הקבוצה לטיול ג'יפים מרגש במיוחד כך שהשמיים הם הגבול מבחינת הרעיונות והאפשרויות שיש. מה שכן, אנחנו מאוד ממליצים לכם לחשוב לא רק על המטרה שלכם אלא בעיקר על חברי הקבוצה. כלומר, האם אתם באמת חושבים שהם יוכלו ליהנות מהפעילויות שאתם בוחרים עבורם או שאולי עדיף לבחור במשהו עדין ופחות תזזיתי עבורם?

איך מממנים יום כיף לקבוצות?

אי אפשר לדבר על הפקה של ימי כיף לקבוצות ולא להתייחס גם לשאלה כמה זה עולה כי כולנו יודעים שלעיתים ההוצאה על ימי כיף אינה קטנה. לכן חשוב לבדוק האם אתם רוצים להפיק את יום הכיף לבדכם או שאתם מעדיפים לפנות אל הטובים ביותר בתחום. אומנם זה נכון שאם תפנו אל חברה שעוסקת בהפקת ימי כיף לקבוצות זה יעלה לכם כסף, אך לפעמים זה עדיף. חברות מקצועיות מגיעות עם הרבה ניסיון ויכולות לחסוך לכם התעסקות ומאמץ, אז למה שלא תיקחו את האופציה הזאת בחשבון? בכל מקרה אתם תראו שההשקעה ביום הכיף לקבוצה תשתלם לכם ולכן לא כדאי לדחות את העניין.