לאור הצילומים הרבים אשר אנחנו רואים במהלך היום ממצלמות אשר יושבות בתוך רכבים, בין אם זה בפוסט בפייסבוק או ביוטיוב, ואין זה משנה אם מדובר בסרטון המציג תאונה שקרתה, או אדם טוב שנחלץ לעזרת חתול תקוע, אנחנו יכולים להבין בקלות את החשיבות הרבה שיש היום להתקין מצלמה בכל רכב. הרי, אם חס וחלילה נהיה מעורבים בתאונת דרכים בכביש פתוח ללא מצלמות ואנחנו לא האשמים במקרה, צילום התאונה יוכל לעזור לנו רבות בתהליך המשפטי, או אולי מדובר בהולך רגל אשר ניסה את מזלו וקפץ מתחת לגלגלי הרכב שלנו, הסרטון שנשלוף מהמצלמה יבטל כל טענה שלו עוד לפני שתצטרכו להגיע לבית המשפט.

 

מצלמה נסתרת לצילום הרכב

לא כולנו רוצים לחשוף את עצם קיום המצלמה שברשותנו, בין אם מדובר במצלמה אשר נישאת על הגוף או מצלמה המותקנת ברכב, ישנם הטוענים שרק במצב בו אדם לא מודע לעובדה שמצלמים אותו הוא יוכל להתנהג בצורה טבעית, ועדיין לא נכנסנו לסיבות אשר יכולות לדרוש מאיתנו להשתמש במצלמה סמויה ברכבינו.

נהגים אשר משתמשים ברכבם לצרכי עבודה והסעת נוסעים, מומלץ לעשות שימוש במצלמה נסתרת לרכב אשר תוכל לצלם גם את פנים הרכב בנוסף לצילום מהלך הנסיעה. האפשרות של מצלמה חבויה תוכל להבטיח שלא יהיו שינויים בדפוס ההתנהגות הטבעי של הנוסעים, אך אם תותקן ברכב מצלמה גלויה לעין, הדבר יוכל למנוע התנהגות לא רצויה מבעוד מועד. מדובר בהעדפה אישית עבור כל נהג ונהג.

 

מצלמה מומלצת לרכב

בעת אנחנו בוחנים מצלמת רכב, נוכל לשים לב שהרוב הגדול של המצלמות מאפשרות לנו להצמידם לשמשת הרכב בעזרת ואקום, כך המצלמה תוכל לקבל זווית צילום בשורה הראשונה ללא הפרעות וחסמים. המצלמה לא מושפעת כלל מסוג הרכב שברשותכם, ואת תהליך הבחירה תוכלו לבצע לפי המחיר והמאפיינים הטכנולוגיים.

את ההבדלים בין המצלמות השונות נוכל לבדוק לפי איכות הצילום, בין אם מדובר ב-HD מלא או חלקי, חיבור לחשמל או אולי שימוש בסוללה פנימית וארוך חיי הסוללה, תאורה באינפרא אדום, קלות ההפעלה והצפייה לאחר מכן, זיכרון פנימי או כרטיס נשלף ועוד. נסו לשאול את עצמכם לפני מעמד החיפוש איזה מפרט תרצו במצלמה המושלמת עבורכם, כך תוכלו להיות מכוונים למקום הנכון מראש.

 

עם שיפור הטכנולוגיה מיום ליום, והמחירים הנמוכים בהם נוכל למצוא מצלמת רכב עבור צילום והנצחה של כל רגע ללא חשיבות אם הוא משעמם או גורלי, אין שום סיבה נראית לעין בגללה נמנע מעצמנו שימוש במצלמה כזו. המצלמות לא תופסות מקום חיוני ברכב, והם פשוטות מאוד לתפעול.

אפילו דו"ח אחד שנקבל אשר המצלמה תוכל להוכיח אחרת ונגלה המצלמה כבר הוכיחה עצמה וחסכנו מעבר לעלות הראשונית, הרי מצלמת רכב היא השקעה לכל דבר.

מעוניינים לרכוש מצלמה נסתרת לרכב? לחצו כאן.